Werkgevers

Bent u werkgever? Bijvoorbeeld omdat u dga bent of huisartsen in loondienst heeft? Dan moet u zich eerst aanmelden als werkgever bij het fonds. Zodra uw aanmelding is voltooid, kunt u via het werkgeversportaal loondiensters toevoegen.

Over het werkgeversportaal

Via het werkgeverportaal geeft u mutaties in loon- en dienstverbandgegevens van uw werknemers aan ons door. Komt er een nieuwe werknemer in dienst, gaat er iemand uit dienst, wijzigt een salaris of gaat een werknemer (tijdelijk) met onbetaald verlof? Geef dit dan aan ons door via het werkgeverportaal.

Via email ontvangt u van ons notificaties als er bijvoorbeeld een nieuwe premienota klaar staat. Op het werkgeverportaal kunt u de premienota vervolgens inzien inclusief de bijbehorende specificaties.

Mijn werkgeversportaal

Heeft u werknemers? Hier kunt u:

  • Nieuwe werknemers aanmelden
  • Een werknemer afmelden bij uitdiensttreding
  • Wijzigingen in salaris doorgeven
  • (Tijdelijk) Onbetaald verlof doorgeven
  • Mutaties in loon- en dienstverbandgegevens doorgeven

Heeft u vragen of ondervindt u problemen?

Neem dan contact met ons op. Dat kan op werkdagen tussen 8.00 en 18.00 uur via telefoonnummer 088 462 94 62, of door een e-mail aan werkgeversph@kcc.huisartsenpensioen.nl te sturen.